Mango Lassi - koktajl z mango na bazie jogurtu greckiego i wody

Moja historia z mango lassi jest szybka i prosta. W cateringu, do którego mam na co dzień dostęp można taki napój kupić gotowy w butelce. Kupiłam raz i naprawdę mi zasmakował. Stwierdziłam, że mogę przygotować taki koktajl sama, w domu. Oficjalna wersja jest taka, że chciałam poznać nowy przepis, ale nie ukrywajmy - jak na oszczędną poznaniankę przystało doszłam też do wniosku, że taniej będzie zrobić go samemu ;). 
Kupiłam więc i drugi raz żeby sprawdzić skład i tak oto powstało moje własne mango lassi, w którym nie ma (a w tym butelkowanym były takie składniki) cukru, kwasku cytrynowego, ani barwnika. 

Pysznie i zdrowo, zapraszam do wypróbowania. Robi się błyskawicznie!!

Składniki:
  • 1 dojrzałe mango
  • 1 szklanka jogurtu greckiego
  • pół szklanki wody mineralnej, niegazowanej
  • 1 łyżka miodu

Z podanych składników przygotujesz 2 szklanki koktajlu.
Kaloryczność 1 porcji to ok. 186 kcal

Przewidywana zawartość*:
  • białka 5 g (11,4 %)
  • tłuszczu 2,5 g (12,3 %)
  • węglowodanów 37 g (76 %)
  • błonnika 2,5 g
* przewidywana ze względu na występujące różnice pomiędzy poszczególnymi produktami

Miąższ z mango, jogurt, wodę i miód umieść w blenderze. Miksuj dość długo na małych obrotach, aby uzyskać gładką konsystencję.