Łosoś z makaronem w sosie śmietanowym

Witajcie :)
Jak minął Wam poniedziałek? Ja wróciłam z pracy w mokrych portkach (szczególnie w jednym strategicznym miejscu..) z jednego prostego powodu - mój rower (na którym byłam w pracy) nie posiada błotników, ponieważ kłóci się to z moją filozofią dotyczącą tego pojazdu :D.. 
No cóż.. jestem przekonana, że nie tylko ja mam swoje widzi-mi-się :)
A teraz do rzeczy...

Przyznaję, nie jest to żaden odkrywczy przepis, ale źle bym się czuła gdyby nie znalazł się on na moim blogu. Danie bardzo proste w wykonaniu, syte, a do tego bardzo delikatne. Smak łososia uważam za na tyle smaczny, że nie potrzebne mu są wymyślne dodatki.

 Składniki (2 porcje):
* 150g makaronu (przed ugotowaniem)
* 300g świeżego łososia
* 1 kubeczek śmietany 18% (200ml)
* 5g posiekanej natki pietruszki
* sól, pieprz

Kaloryczność 1 porcji to ok. 680 kcal
* Przewidywana zawartość:
białka 36,4g
tłuszczu 35,5g
węglowodanów 57g
błonnika 2,1g
* przewidywana ze względu na występujące różnice pomiędzy poszczególnymi produktami

Makaron gotujemy zgodnie z instrukcją na opakowaniu al dente. 
Łososia przygotowujemy na parze (ok. 15-20min). 
Na patelnię wylewamy śmietanę i delikatnie redukujemy ją na małym ogniu. Dodajemy posiekaną pietruszkę.
Mieszamy wszystkie składniki.

Gotowe!
Bardzo lubię łososia takim właśnie wydaniu!