Banany z jogurtem i prażonymi płatkami migdałowymi

Autor: | 11 lipca 4 komentarzy
Jestem fanką słodkości, a to jest jedna z wielu przepysznych alternatyw dla kolejnej "drożdżówy" czy pączka. Tym razem nie będę się zbyt długo rozwodzić, po prostu spróbujcie :).



Składniki na 1 porcję:

* 1 banan
* 2-3 łyżki jogurtu naturalnego 2%
* łyżka płatków migdałowych

Kaloryczność deseru to ok. 196kcal
* Przewidywana zawartość:
białka 4,3g
tłuszczu 5,6g
węglowodanów 35g
błonnika 3,5g
* przewidywana ze względu na występujące różnice pomiędzy poszczególnymi produktami


Banana kroimy według uznania, polewamy jogurtem. Migdały podprażamy na suchej patelni, posypujemy nimi całość.

Smacznego!! <3
Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. yummy! Dodalabym jeszcze cos czekoladowego, ale pewnie nie byloby juz tak dietetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tutaj akurat czekolada nie za bardzo pasuje :)

      Usuń
    2. Czekolada wszedzie pasuje:P

      Usuń
  2. Coś lekkiego i zdrowego. Bardzo lubię owoce, banany szczególnie :) Życzę przyjemności z blogowania. A tu mój pomysł na migdały: http://szczyptaslodyczy.bloog.pl/id,341791916,title,Tort-migdalowo-jablkowy,index.html Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń