Surówka z kalarepy, marchwi i jabłka

Może to tylko moje wrażenie, ale wydaje mi się, że kalarepę większość ludzi je wyłącznie na zimno, chrupiąc ją jak rzodkiewkę. Ja sama nie jestem fanką tego warzywa, dlatego wersja surówkowa dużo bardziej mi odpowiada.




Składniki:
* 1 kalarepa
* 1 duża marchew
* 1 jabłko
* 1 łyżka jogurtu naturalnego
* 1 łyżeczka octu winnego / oliwy z oliwek
* sól, pieprz


 

Kaloryczność to ok. 170 kcal
* Przewidywana zawartość:
białka 6,32 g
tłuszczu 1,89 g
węglowodanów 41,88 g
błonnika 10,47 g
* przewidywana ze względu na występujące różnice pomiędzy poszczególnymi produktami

Składniki (kalarepę, marchew, jabłko) obierz i zetrzyj na tarce na dużych oczkach. Jeśli wolisz zostaw skórkę na jabłku. Starte warzywa i jabłko wrzuć do miski, wymieszaj z jogurtem, octem (jeśli nie masz / nie lubisz octu możesz wykorzystać sok z cytryny). Dopraw do smaku.